Laat maar eens zien?
Het beste bewijs is sociaal bewijs: onze tevreden klanten.
Dat zijn er inmiddels heel wat.
Maar zonder de achtergrond is nog steeds onduidelijk wat onze toegevoegde waarde nu was.
Daarom lichten we hier een tipje van de sluier op.
Opgeleverde website:
Kattenpension:
Seizoen met succes verlengd
Kattenpension Silvestris in Middenmeer had zelf al een geweldige reputatie. In de zomervakantie zat het steevast vol, maar daaromheen kon het nog wel wat beter. Dankzij de agenda met een simpele groene, oranje en rode arcering zien pensionklanten nu voortijdig of de opvang al schaars wordt. Het effect: ze reserveren eerder definitief of ze verschuiven de vakantie nog voordat ze zelf boeken. Als dat geen mooi effect is!

“ Op een goede website surft je bezoeker als een tierelier naar de gewenste actie. Supersnel, of juist bedachtzaam met tijd voor afweging “
Sparsessie voor structuur:
Proset Vastgoed:
Klant blij, bureau blij
Vastgoedbeheerder Noppert had al een goede website, en de CEO zelf een marketingachtergrond. Toch wilde het bedrijf een verbeterslag maken. Door vooraf te sparren en te structureren, konden we de basis verbeteren zonder dat er allerlei extra onderdelen geprogrammeerd hoefden te worden. Het bureau was blij met de duidelijke wensenlijst, en de klant is blij met de efficiëntere website.

Gezinshuis
Athenahoeve
Voedingssupplementen
Health of Nature
Verzekeringen en Risicobeheer
Lente

Ieder zijn eigen expertise:
Business Management:
‘Uitbesteden geeft rust’
Virtueel Manager Miranda de Groot weet precies wat ze wil en ook hoe ze dat aanstuurt. De uitvoering is dan ook iets wat ze graag overlaat aan anderen, mits dat partijen zijn die zelf meesturen. Dat doen wij. De website straalt dezelfde rust uit die Miranda zelf aan haar klanten geeft. En de sfeervolle fotografie is de basis voor een consistente uitstraling op social media.
Funnel en nieuwe website:
Drie reizen verkocht na eerste nieuwsbrief
Harmen Scholtalbers van Wielrenschool in Emmeloord had al een geweldige reputatie en fijne klantenkring. Het enige was; hij dééd daar niet gestructureerd iets mee. Op aanraden van businesscoach Jolanda Wicherson liet hij ons team een funnel bouwen, met nieuwe website van Ronald Jagt. Resultaat: Agenda-boekingen-betalingen en e-mail opvolging gaan nu allemaal geautomatiseerd door. Al Harmen’s energie is gericht op de klant. En de eerste nieuwsbrief leverde direct drie inschrijvingen voor één van de fietsreizen. Was dat toeval, of mijn tekst?

VHM Makelaar Friesland
Lammert van der Kooi
Trainingen
School of Mavericks
Installatiebedrijf
DonkerVeenstra

Meer selecteren vóór de beurs
Klein event VERVANGt GROTE BEURS DROOMHUIS SPANJE
Makelaar Jelco Oosterhof staat al jaren op alle grote beurzen voor vakantiewoningen. Maar daar is het kijken-kijken. En Jelco wilde liever praten-praten. Via Facebook-advertenties benaderen we zijn klanten nu met een ander aanbod: persoonlijke gesprekken met Jelco en zijn team op een eigen event. Aantal bezoekers: veel lager. Kans dat deze mensen klant worden? Veel hoger! Over een half jaar willen we hier cijfers van publiceren. Ronald Jagt tekende voor de techniek, ik leverde de teksten na een intake via Zoom (helaas, geen Spanje)